HTML

Jókaiutca

Ide minden lakó feltölthet bármilyen képet, élményt, a tordasi jókai utcában történtekről, legyen az utcabál, téli/nyári parti, tejfakasztó összejövetel, vagy egy éppen megszülető bébi...

Friss topikok

Linkblog

Új lakó

2008.02.03. 22:04 Szabó Erik


hello world! megérkeztem, immáron a 14ik fiúgyerkőc a Jókai utcába. Na nézzük csak, nehogy valakit kihagyjunk.. Boti, Szabógyerekek 3, másikszabógyerekek másik 3, Szilárd, Iván és Erik, Andris és Gergő, Szabolcs és Zolika. A másik oldalra kell mostmár gyúrni, itt tartunk most: Kata,Flóra,Zóra,Adél. Kihagytunk valakit? (Kingát Zuardot már nem számoljuk!) Szóval én vagyok a Szabó Huba Dániel, 3750g/56cm szul:08/01/30 11.05.























4 komment

Címkék: huba szabó dániel

A bejegyzés trackback címe:

https://jokaiutca.blog.hu/api/trackback/id/tr18323806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andi69 2008.02.09. 09:23:07

Gratulálunk a legkisebbnek! No meg a családnak!!! Mi már bizonyítottunk lány terén, így átadjuk a többieknek a terepet! Hajrá Jókai utca!

monihege 2008.02.11. 15:59:55

Hurrá, sikerült belépnem!! Mi is gratulálunk és nem azért mondom, de én már fogtam is a legifjabbat! :)

jokai19 2008.02.13. 19:03:01

MI is gratulálunk!!!!!
Én csak néztem, és irigylem azt, aki kézbe is vette:-)))

pötyiné 2008.02.18. 16:18:02

Gratulálunk innen a 4-ből. Tündéri kiffiú. Adél azt mondta: csodaszép!
süti beállítások módosítása